niedziela, 6 maja 2012

....

Nie napiszę nic odkrywczego. Życie składa się wyborów. Wybieramy kierunki, błądzimy, wracamy i zmieniamy. Są jednak drogi, z których trudno zejść a patrząc wstecz widzi się oddalający się drogowskaz. Mijają lata i jest się coraz dalej z nadzieją na rozgałęzienie. Gdy myślę co przeżyłam przez te swoje 24 lata, widzę jak cudownych ludzi spotkałam, ilu straciłam i jak desperacko chciałabym ich odzyskać, spotkać, poznać na nowo- z innej perspektywy. Odnajduję najgorsze wybory i otulam się dobrymi wspomnieniami. Jestem teraz w takim momencie , w którym chcę znowu wybrać i cholernie się boję. Coś zakryło mi oczy na 8 lat- zdzieram opaskę i co widzę? ...

2 komentarze :

Anonimowy pisze...

życie to nieustanna droga, a wiadomo, że każda droga kryje w sobie wiele niespodzianek... (ale także i drogowskazów) ;-) Najważniejsze, by iść taka drogą, która nas nie męczy, a inspiruje i daje nadzieję ;-)

Anonimowy pisze...

Balianna?jak Twoje medyczne plany?podchodzials do matury?myslisz jeszcze o studiach na lekarskim??

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka