piątek, 13 listopada 2009

Niespodziewany prezent












HURRA !:) Jak to dobrze, ze jestem na wychowawczym! Przyszedł listonosz prosto pod drzwi twierdząc " W sumie tylko list, ale się nie mieści do skrzynki" Jak to nie mieści?!
No tak. Przyszła cudowna paczuszka,która poprawiła mi humor w ciągu chwili . To naprawdę jeden z piękniejszych prezentów,jaki dostałam ( dostałyśmy właściwie).
Moniko- DZIĘKUJEMY!!!
W paczuszce znalazł się cudowny aniołek- dołączył do pozostałych dwóch,które ogromnie ucieszyły się z towarzystwa ( uwielbiam anioły- skąd wiedziałaś??) , były też dwie książki- "Romans z trupem w tle" oraz "Jaskółki nad głową" ( Romans chciałam przeczytać juz dawno !! :) ), dwie ksiązeczki dla maludy
( reakcja była jednoznaczna "ŁOooooo, ŁOOobac!!! Kojik! Widzis?")
oraz odnózki z Hoi (to dopiero wyzwanie! Muszę pozytać jak je trzymać by zakorzeniły - błagam o porady) .Aaaa zapomniałabym - i jeszcze zakładka do ksiązek. Czy dzien mógłby się rozpocząć lepiej??
Rozweselona, z zapasem energii rozpoczynam dzień.

3 komentarze :

moni pisze...

Cieszę się niesamowicie, że wszystko dotarło!!!!
Aż się wzruszyłam z Twojej - Waszej radości - "kojik" rozumiem jest konikiem :)? Słodkie :)!
A aniołki - cóż - jesteś Aniołem więc wiedziałam :))))
P.S. O hoję nie pytaj, nie pamiętam jak sadziłam, raczej prosto w ziemię (z ukorzeniaczem) bo ja nie mam cierpliwości, moja odnóżka była ukradziona z pilnowanej hoji koleżanki z biura, ale opłaciło się - kwitnie mi naokrągło - to cud, że teraz nie i że mogłam odciąć odnóżki (nie wiem jak będzie w Twoimi odnóżkami, bo coś słyszałam o żeńskich i męskich i zależności z kwitnięciem ale nie wiem jakie odcięłam :( ) Trzymam kciuki bo pachną pięknie!
:)))))))

Balianna pisze...

Moniko, no poprostu brak mi słów nadal. Młoda siedzi z książeczkami i naśladuje dźwięki wszystkich zwierzaków pokolei ( jesteśmy wlaśnie na zwierzaczkowym etapie ). Kojik to konik - powiedziala to pierwszy raz !
Mam fajny (chyba) pomysł na paczuszkę dla Ciebie ale kilka dni to potrwa niestety...
hihihi.

moni pisze...

;)))
Cieszę się, że trafiłam! Dla mnie od dziś konik będzie kojikiem :)
A z paczuszką nie przesadzaj, pamiętaj!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka