środa, 31 grudnia 2014

Moje Święta na zdjęciach

Szaleństwo Świąteczne zakończone. Zawsze żałuję, że ten okres mija tak szybko. Wigilia, grzybowa z uszkami, pierogi i wszystko co niemięsne.
A dziś już Sylwester, koniec roku i jak zawsze czas planów , podsumowań, w moim przypadku również stresu z tym związanego (zawsze powitanie nowego roku miesza się u mnie z radością i smutkiem- w końcu coś odchodzi...). A plany są, a jakże! 
Czy mam je tu wypisać żeby się później grzecznie wyspowiadać z ich realizacji? 
Nie... niech to zostanie w moim kalendarzu. Nagram dziś filmik i wrzucę do sieci wieczorem- pewnie nikt nie będzie miał na to dziś czasu :) A teraz kilka obrazków z tego co było.








2 komentarze :

Miłośniczka Książek pisze...

"Zniszcz ten dziennik" to świetna pozycja :) Posiadam i świetnie się przy nim bawię :)
A kot bardzo podobny do mojego :D

hanka-blog-handmade pisze...

Czy tylko mi nie przypadła do gustu ksiązka " Osobliwy dom Pani Peregrine" ? :P

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka